logo01

A properly Loaded Foot is a Happy Foot!

 Η αξιολόγηση ενός υγιούς σώματος ξεκινά με την κατανόηση ενός σωστά τοποθετημένου ποδιού. Υπάρχουν τρία βασικά σημεία υποστήριξης : η φτέρνα, η βάση του μεγάλου δαχτύλου και η βάση του μικρού δαχτύλου (κόκκινες βούλες). Όταν βάζετε βάρος στα πέλματα ακόμα κ όταν στέκεστε απλά στην όρθια θέση πρέπει να νιώθεται αυτά τα τρία σημεία.

Θα πρέπει επίσης να νιώθετε ότι κατανέμεται ισόποσα το βάρος σας σε αυτά τα τρία σημεία. Τα δάχτυλα του πέλματος θα πρέπει να είναι απλωμένα και ανοιχτά και ήρεμα έτσι ώστε να μπορούν να κινηθούν. Υπάρχουν στιγμές όπου σίγουρα το ένα ή τα δύο σημεία υποστήριξης θα πάρουν περισσότερο φορτίο από τα άλλα. Ένα παράδειγμα είναι όταν περπατάμε όπου η φτέρνα βρίσκει πρώτα το έδαφος. Μετά ακολουθεί η βάση του μικρού και του μεγάλου δαχτύλου, καθώς το βάρος μεταφέρεται από το ένα πόδι στο άλλο. Υπάρχουν φορές που θέλετε τα πέλματα να σταθεροποιηθούν στο έδαφος ενώ το υπόλοιπο σώμα κινείται, όπως στα καθίσματα, τις προβολές, τα dead lifts κ.α.

Θα πρέπει να αισθάνεστε ίσα τα σημεία υποστήριξης και κανένα σημείο στήριξης δεν θα πρέπει να αισθάνεται πιο φορτωμένο από τα άλλα τρία. Ένα υγιές πόδι θα πρέπει να είναι σε θέση να υποστηρίζεται από μόνο του χωρίς εξωτερική υποστήριξη όπως ειδικά παπούτσια ή ανορθωτικά αντικείμενα. Αν οι μύες τις ποδοκνημικής είναι αδούλευτοι ή αν το νευρικό σύστημα δεν έχει εκπαιδευτεί και δεν υπάρχει επαρκής συνεννόηση μεταξύ εγκεφάλου και σώματος τότε δεν είναι δυνατόν να έχετε ένα σωστά τοποθετημένο πέλμα. Εάν έχετε πρόβλημα με τα πέλματα και αναζητάτε βοήθεια από ειδικό, μην ψάχνετε μαγικές θεραπείες άλλα βρείτε κάποιον που θα σας διδάξει την σωστή φόρτιση και υποστήριξη ποδιών.

CopyRights: Βέρρου Αφροδίτη 

Newsletter

Copyright © 2014 NorthAcademy
Developed by: Tektonidis Apostolos

naf logo grey